Методична робота
Завдання коледжу - підготовка компетентного, знаючого фахового спеціаліста.
Базовими компетенціями викладача медичного коледжу є:
- громадянська - визначає особистість викладача медичного коледжу як громадянина з демократичними поглядами і загальнокультурними цінностями, який несе відповідальність за свої вчинки, активно долучається до громадського життя;
- соціальна - дає можливість викладачу медичного коледжу реально оцінити навколишню дійсність, зрозуміти закономірності тієї чи іншої соціальної ситуації, зайняти відповідну позицію, вміти розрахувати свої потреби й можливості, визначитись у сенсі особистого життя відповідно до життєвих норм і реалій;
- пізнавально-інтелектуальна - охоплює коло теоретичних знань, практичних умінь і навичок, набутого досвіду в педагогічній діяльності, особистісних характеристик, які мотивують до нових здобутків і надбань, пошуку нових рішень у розв'язанні педагогічних проблем;
- прогностична - забезпечує вміння викладача визначати конкретні цілі і завдання освітньо-виховного процесу в медичному коледжі, передбачати кінцевий результат і досягати поставленої мети, доцільно обирати науково-методичний, дидактичний, виховний напрями у педагогічній роботі;
- діагностична - передбачає вміння викладача визначати рівень засвоєних знань, набутих умінь і навичок студентів у процесі навчання в медичному коледжі;
- фахова - забезпечує ґрунтовні знання дисципліни, ерудованість, загальну й деонтологічну культуру, гуманне ставлення до інших, толерантність, терпимість,співчуття, озраду тощо;
- методична - надає знання методологічних і теоретичних основ методики викладання дисциплін, концептуальних основ структури і змісту засобів навчання; забезпечує виконання основних професійно-методичних функцій;
- інформаційна - дає можливість добирати й поширювати науково-пізнавальну, морально-етичну, спеціальну (медичну) інформацію; поглиблює знання, формує інформаційно-комунікаційні уміння й навички;
- комунікативна - надає знання закономірностей різних форм спілкування і правил поведінки в певних ситуаціях, а також субординацію і такт на основі соціальних правил і домовленостей;
- оцінно-контролююча - зумовлює здійснення викладачем зворотного зв'язку в педагогічній діяльності, проведення корекції та контролю в процесах навчання й виховання в медичному коледжі, а також використання нових ефективних засобів і методик перевірки засвоєння знань, формування умінь і навичок;
- дослідницька - передбачає вміння науково мислити, спостерігати, систематизувати, висувати гіпотези, здійснювати науково-пошукову роботу, працювати з науковими джерелами тощо;
- аналітична - забезпечує вміння давати об'єктивну оцінку виконаній роботі, усвідомлювати її значущість, ефективність, рівень досягнення тощо;
- психологічна - охоплює здатність викладача об'єктивно оцінювати власні здібності, можливості, психологічні особливості; формувати власний імідж, обирати тип поведінки, емоційно керуватись у тих чи інших ситуаціях, вирішувати непорозуміння та запобігати конфліктам.