Методична робота

Завдання коледжу - підготовка компетентного, знаючого  фахового спеціаліста.

Базовими компетенціями викладача медичного коледжу є:

  • громадянська - визначає особистість ви­кладача медичного коледжу як громадянина з демократичними поглядами і загальнокультурними цінностями, який несе відповідальність за свої вчинки, активно долучається до громад­ського життя;
  • соціальна - дає можливість викладачу ме­дичного коледжу реально оцінити навколишню дійсність, зрозуміти закономірності тієї чи іншої соціальної ситуації, зайняти відповідну позицію, вміти розрахувати свої потреби й можливості, визначитись у сенсі особистого життя відповідно до життєвих норм і реалій;
  • пізнавально-інтелектуальна - охоплює коло теоретичних знань, практичних умінь і на­вичок, набутого досвіду в педагогічній діяльнос­ті, особистісних характеристик, які мотивують до нових здобутків і надбань, пошуку нових рішень у розв'язанні педагогічних проблем;
  • прогностична - забезпечує вміння викла­дача визначати конкретні цілі і завдання освіт­ньо-виховного процесу в медичному коледжі, передбачати кінцевий результат і досягати по­ставленої мети, доцільно обирати науково-мето­дичний, дидактичний, виховний напрями у педа­гогічній роботі;
  • діагностична - передбачає вміння викла­дача визначати рівень засвоєних знань, набутих умінь і навичок студентів у процесі навчання в медичному коледжі;
  • фахова - забезпечує ґрунтовні знання дисципліни, ерудованість, загальну й деонтологічну культуру, гуманне ставлення до інших, толерантність, терпимість,співчуття, озраду тощо;
  • методична - надає знання методологічних і теоретичних основ методики викладання дисциплін, концептуальних основ структури і змісту засобів навчання; забезпечує виконання основних професійно-методичних функцій;
  • інформаційна - дає можливість добирати й поширювати науково-пізнавальну, морально-етичну, спеціальну (медичну) інформацію; поглиблює знання, формує інформаційно-комунікаційні уміння й навички;
  • комунікативна - надає знання закономір­ностей різних форм спілкування і правил поведін­ки в певних ситуаціях, а також субординацію і такт на основі соціальних правил і домовленостей;
  • оцінно-контролююча - зумовлює здійснен­ня викладачем зворотного зв'язку в педагогічній діяльності, проведення корекції та контролю в процесах навчання й виховання в медичному коледжі, а також використання нових ефектив­них засобів і методик перевірки засвоєння знань, формування умінь і навичок;
  • дослідницька - передбачає вміння на­уково мислити, спостерігати, систематизувати, висувати гіпотези, здійснювати науково-пошу­кову роботу, працювати з науковими джерелами тощо;
  • аналітична - забезпечує вміння давати об'єктивну оцінку виконаній роботі, усвідомлю­вати її значущість, ефективність, рівень досяг­нення тощо;
  • психологічна - охоплює здатність викла­дача об'єктивно оцінювати власні здібності, мож­ливості, психологічні особливості; формувати власний імідж, обирати тип поведінки, емоційно керуватись у тих чи інших ситуаціях, вирішувати непорозуміння та запобігати конфліктам.

КОНТАКТЫ

87515,  Донецька обл.,
м. Маріуполь, вул. Митрополитська, б. 42

Телефони:
+38 (0629) 34 33 84 - В.о. директора
+38 (097) 428 97 96 - Приймальна комісія

E-mail Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Комунальний заклад «Маріупольський медичний фаховий коледж»
Copyright © 2020. При копировании материалов с сайта ссылка строго обязательна.